Britney Spears

Skickade: 12 juli 2009
Fick tillbaka: Nån gång mellan 22-24 juli 2009

Jag skickade ett brev, en bild och ett SASE.

När jag började att samla autografer genom att köpa via tradera köpte jag via en då man fick saker med om man beställde ofta. En gång fick jag en hög med bilder på Britney. När jag sen började att samla via att skriva brev sa jag att om hon fick ordning på sitt liv och karriär och gav sig ut på turné igen skulle jag skicka någon av bilderna och be henne signera den. Så det gjorde jag nu

Adress:
VV Globen

Britney Spears

Kommentera

