Natalia Tena

Det är lite splittrade känslor om jag har när jag upptäckte detta. Dels känns det kul att jag har lyckats få ytterligare en i min Harry Potter-samling. Samtidigt känns det inte så kul för bilden som jag skickade hade blivit vikt på två olika ställen på mitten och dessutom var det en stor reva i bilden. var väl inte den bästa kvaliten på bilden eftersom jag skrivit ut den själv men känns ändå mindre kul. Tror jag ska skicka en ny förfrågning till henne när den största besvikelsen har lagt sig…

Skickade: 11 juni 2008
Fick svar: 2 februari 2009

Jag skickade ett brev, en bild och ett SAE

Adress:
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London SW1Y 4SP
UK

Natalia Tena

Kommentera

