Zoe Saldana

Först damp det ner något i brevinkastet och sekunden efter ringde det på dörren. Vad nu då tänkte jag. Det visade sig att jag hade en ny brevbärare igen som inte ville trycka in brevet där eftersom det stod Photos! Please do not bend! på kuvertet. Sån uppskattas. Sen kom nästa problem när man öppnade brevet. Vem tusan är detta? Fick för mig att det var ett L i början av förnamnet och hittade ingen bra kombination med efternamnet som skulle börja på S. Inte heller på den adressen som stod som avsändare. Sen helt plötsligt slog det mig att det måste ju vara Anamaria från Pirates Of the Caribbean och visst var det det =) Ibland är det inte bra att vara trött i skallen när man får autografförfrågningar…

Skickade: 3 juli 2008
Fick svar: 27 januari 2009

Jag skickade ett brev och ett SAE

c/o Lori Danziger Personal Management
40 East 9th Street
New York, NY 10003
USA

Zoe Saldana

Kommentera

