Augustibuller here I come!

Jag har sagt det förr & kommer nog påpeka det många gånger till jag har världens bästa storebror. Jag lyckades inte att beställa mig en biljett till Augustibuller för de påstod att jag skrev in fel kortnummer på mitt VISA-kort & de godkände inte min bank som att betala med internetbank. Då plockar man upp telefonen och ringer till brosan så handlar han en till en. Så nu har jag den utskiven i handen. Det känns tryggt. Det ska bli verkligen så sjukt skoj. Hoppas det går bra i år så det blir fler år…

Kommentera

