Dagens soundtrack…

är The Moffatts med Miss you like crazy. Anledningen till detta är att igår när jag gick & la mig drabbades jag av en extrem saknad av Bettan min förra vovve och denna saknad fanns fortfarande kvar när jag vaknade i morse. Och denna låt var låten som jag sörjde med när hon dog. Jag förknippade den tjejen som de sjunger med Bettan. För trots att det gått så många år så saknar jag henne fortfarande något galet. Därför beskriver denna låt väldigt mycket av vad jag känner idag…

 

Kommentera

