Kate Winslet

Skickade: 22 maj 2007
Fick tillbaka: 4 oktober 2007

Detta är en sådan person jag verkligen inte trodde skulle gå vägen för jag har inte sett några succéer med varken TTM eller VV med henne. Men jag skickade ett brev, SAE och två bilder för henne att signera och fick dem tillbaka signerade. På min födelsedag och allt. Det var riktigt rolig födelsedagspresent speciellt eftersom jag satt och pluggade till en salstenta som jag skulle ha dagen efteråt.

Adress:
VV Revolutionary Road

Kate Winslet2Kate Winslet

 

Kommentera

